בלוג

הבלוג של פלזית פוליגל

הצללה לקיץ בעזרת לוחות מצלילים (צבע פולישייד)

לוחות מצלילים (צבע פולישייד) של חברת פלזית פוליגל מיוצרים בארץ  ועשויים מחומר תרמו-פלסטי (פוליקרבונט) הם עמידים לשבר ורוחות חזקות . היתרון המרכזי  של לוחות רב שכבתיים מצלילים (צבע פולישייד)  הינו הבידוד הטרמי המושג באמצעות שני תכונות , אוויר וצבע מחזיר קרינה (צבע רפלקטיבי) .

המשך קריאה »

פתרונות הצללה לקיץ

בידוד טרמי גבוה יחד עם המבנה השטוח של הלוחות הרב שכבתיים של פלזית-פוליגל  , חוזק לשבר ועמידות לרוחות חזקות , כל אלה מספקים תצורת הצללה מיטבית היכולה להשתלב בכל סוגי המבנה , קשתי/חד שיפועי/דו שיפועי או שילוב שלהם (במגבלת רדיוס הכיפוף לכל עובי לוח).

המשך קריאה »

לוחות PETG

לוחות PETG הם לוחות תרמו-פלסטיים העשויים מחומר הנקרא פוליאתילן טרפתלט גליקול, ומכאן שמם. התכונות של

המשך קריאה »

קירוי והצללה לבריכות שחייה פרטיות

הלוחות הפלסטיים של פלזית פוליגל הם עמידים ביותר לשבר ורוחות חזקות  ובעלי בידוד תרמי, הם גם בעלי איכויות של הפחתה של רעש . הבידוד האקוסטי גורם לכך שרעש חיצוני חודר בצורה מופחתת לתוך השטח המקורה והסגור, וכך הוא מסייע בשיפור איכות השהייה בבריכה ובסביבתה. כאשר מדובר בבריכות פרטיות שיש בהן כמות גדולה של מתרחצים בו זמנית, הדבר יכול להוות יתרון משמעותי ביותר, במיוחד בעונת הקיץ העמוסה.

המשך קריאה »

מהם חלונות סקיילייט ולמה הם משמשים ?

כאשר מתקינים חלון סקיילייט, ניתן לבחור האם להוסיף לו מנגנון פתיחה ידני או חשמלי, בהתאם לצרכים ולמיקום בו החלון נמצא. אם בוחרים במנגנון פתיחה חשמלי, הדבר מוסיף נוחות רבה לשליטה בחלון, וניתן בקלות לסגור ולפתוח אותו בהתאם לצורך.

המשך קריאה »

לוחות אקריליק קאסט

לוחות בשיטת הקאסט של פלזית פוליגל מתאימים לשימוש בעולם עיצוב הפנים בהם נדרשת שקיפות גבוהה , שימוש רב בצבעים , טווח עוביים בין 3-50 מ"מ , בין היתר ללוחות תצוגה ושילוט , אותיות בתלת מימד מחיצות.

המשך קריאה »

הצללה לקיץ בעזרת לוחות מצלילים (צבע פולישייד)

בידוד טרמי גבוה יחד עם המבנה השטוח של הלוחות הרב שכבתיים של פלזית-פוליגל  , חוזק לשבר ועמידות לרוחות חזקות , כל אלה מספקים תצורת הצללה מיטבית היכולה להשתלב בכל סוגי המבנה , קשתי/חד שיפועי/דו שיפועי או שילוב שלהם (במגבלת רדיוס הכיפוף לכל עובי לוח).

המשך קריאה »

קירוי פרגולה

לוחות פוליגל עשויים מחומר בשם פוליקרבונט, שהוא חומר פלסטי עמיד ביותר, שנעשה בו שימוש למגוון מטרות בעולמות העיצוב והבנייה. לפוליקרבונט יש תכונות שהופכות אותו למתאים מאוד לשימוש כקירוי לפרגולה. הוא עמיד ביותר בכל סוג של מזג אוויר, מפני שהוא עמיד גם לחום גבוה וגם למים ולרטיבות. בנוסף לכך, לוחות הפוליגל של חברת פלזית פוליגל הם יציבים וגמישים מאוד, מה שמאפשר לעשות בהם שימוש גם כאשר צריך לעקם אותם קלות כדי להתאים אותם לצורת הפרגולה שאותה מקרים.

המשך קריאה »

קירוי פוליקרבונט

פוליקרבונט הוא חומר חזק מאוד, עמיד מאוד ואמין מאוד. לוחות הפוליגל של חברת פלזית פוליגל, שהיא היצרנית הבלעדית של לוחות פוליגל בישראל, הם לוחות דקים שיכולים לבוא במגוון תצורות וצבעים. הלוחות עמדו במבחני IMPACT של חוזק בהתנגשות גופים, והם קלים במשקלם וגמישים. בנוסף לכל היתרונות של הלוחות, כל קירוי פוליקרבונט הוא גם עמיד מאוד לאש ולשריפה. העמידות של הלוחות מחזיקה לאורך שנים ארוכות ומסיבה זו מציעה חברת פלזית פוליגל אחריות ל-10 שנים על כל הלוחות שלה. את הלוחות קל מאוד לחבר זה לזה כאשר משתמשים בהם לקירוי, והגמישות שלהם מאפשרת להתאים אותם לכל צורה של גג או של גגון שבה יש צורך.

המשך קריאה »

קירוי בריכה פוליקרבונט

קירוי הבריכה בעזרת פוליקרבונט מאפשר ליהנות מכל היתרונות שיש בלוחות מחומר זה. ראשית, מדובר בחומר שיש בו רמת שקיפות גבוהה, ולכן מאפשר לאור השמש לעבור דרכו. כך, ניתן לווסת את הטמפרטורה בשטח המקורה ועדיין ליהנות מאור טבעי במשך כל שעות היום, ולחסוך כסף ומשאבים על תאורה בזמן שיש אור יום. תכונת השקיפות של החומר הופכת אותו לשימושי מאוד בתעשיות שונות, והוא מהווה תחליף זכוכית מצוין. בניגוד לזכוכית, מדובר בחומר קל בהרבה וגם עמיד מאוד.

המשך קריאה »

פוליקרבונט לחממה

לוחות הפוליקרבונט של חברת פלזית פוליגל הם לוחות קשיחים מאוד וגמישים. למרות חוזקם הרב, הם קלים במשקלם ומאפשרים לבנות באמצעותם קירות לחממה בקלות. בנוסף לכך, הם בעלי יכולת בידוד תרמי מצוינת, דבר שהוא חשוב ביותר כאשר אנו מדברים על חממות. הפולימרים של הלוחות עמידים מאוד בפני חום רב וגם בפני שריפות, וניתן להשתמש בהם לטווח ארוך מאוד. לכן, שימוש בפוליקרבונט לחממות הוא מתאים ביותר, ועדיף בהרבה על הרבה חומרים אחרים. לחומרים אחרים בשוק אין בהכרח את רמת העמידות של לוחות הפוליגל, ובנוסף לכך, הם אינם עמידים כל כך ומספקים בידוד תרמי שאינו עונה על כל הצרכים של חממות בעולם החקלאות. בנוסף לכך, על כל לוח פוליקרבונט של חברת פלזית פוליגל, ניתנת אחריות מלאה ל-10 שנים. זהו סימן נוסף לרמת הביטחון שמייצרים הלוחות ועדות לאמינותם הרבה וליכולת העמידות שלהם לשנים רבות.

המשך קריאה »

לוחות פוליקרבונט

חברת פלזית פוליגל מציעה לוחות פוליקרבונט במגוון תצורות. החברה מציעה לוחות מלאים, לוחות רב שכבתיים ולוחות גליים. כל סוג של לוח מתאים ליישומים אחרים, וכולם חולקים את היתרונות של החומר הפלסטי הזה.

המשך קריאה »

הצללה

לוחות הפוליגל עשויים מחומר פלסטי בשם פוליקרבונט. מדובר בחומר עמיד ביותר בכל תנאי מזג אוויר, שמשקלו קל, והשימוש בו הוא פשוט ונוח מאוד. כאשר מבצעים הצללה עם לוחות פוליגל, נהנים מכך שמדובר בחומר שאור השמש יכול לעבור דרכו, אך הוא עדיין מספק צל והגנה מפניו. בנוסף לכך, לוחות הפוליגל מסננים את קרינת ה-UV המגיעה מהשמש. כך הם מספקים שכבת הגנה נוספת עבור מי שנמצא בשטח המקורה, שמאפשרת שהייה ארוכה באור יום מבלי לדאוג לנושא בריאות העור והצורך להצטייד בקרמים למיניהם המגנים מהקרינה.

המשך קריאה »