הצללה לקיץ בעזרת לוחות מצלילים (צבע פולישייד)

הצללה לקיץ בעזרת לוחות מצלילים (צבע פולישייד)

הקיץ הישראלי יכול להיות חם ומהביל במיוחד. עומס החום, ביחד עם אחוזי הלחות הגבוהים, יכולים להפוך את השהייה מחוץ לבית וללא מזגן לקשה וכמעט לבלתי נסבלת. בבתים שבהם יש חצרות, גינות או מרפסות, השהייה בחוץ יכולה להיות מתסכלת גם כן, אם אין בהם פתרון הצללה איכותי שגם יוצר צל וגם משמש לבידוד של החום.

כך, במקום שהגינה או המרפסת יהיו מקומות שנעים לשהות בהם, ושניתן לבלות בהם זמן איכות עם חברים ובני משפחה, הם עלולים בקלות להפוך למלכודות של חום והזעה. למרבה המזל, מוצעים לכך כמה פתרונות יעילים בשוק, שאחד מהם הוא השימוש בלוחות מצלילים (צבע פולישייד) של חברת פלזית פוליגל ליצירת הצללה איכותית שמגנה מפני החום הרב.

הפתרון – הצללה באמצעות לוחות מצלילים (צבע פולישייד) של פלזית- פוליגל

מכיוון שעומס החום בזמן הקיץ הוא גדול מאוד, חשוב שפתרון ההצללה שבו עושים שימוש יהיה כולל ויספק הגנה לא רק מהחום הרב ומהטמפרטורות הגבוהות, אלא גם מהקרינה של השמש. חשיפה ממושכת לקרינת ה-UV המגיעה מהשמש, יכולה להיות מסוכנת מאוד לעור שלנו. ניתן לבנות בגינה או במרפסת פתרון הצללה איכותי מלוחות מצלילים (צבע פולישייד) של פלזית- פוליגל, שמספקים  100% הגנה מהקרינה המסוכנת.

לוחות מצלילים (צבע פולישייד) של חברת פלזית פוליגל מיוצרים בארץ  ועשויים מחומר תרמו-פלסטי (פוליקרבונט) הם עמידים לשבר ורוחות חזקות . היתרון המרכזי  של לוחות רב שכבתיים מצלילים (צבע פולישייד)  הינו הבידוד הטרמי המושג באמצעות שני תכונות , אוויר וצבע מחזיר קרינה (צבע רפלקטיבי) .

אוויר כמבודד טרמי – בלוח רב שכבתי  כלוא בין צלעות הלוח אוויר (שהוא המבודד הטוב ביותר)  , האוויר הכלוא יוצר את שכבת הבידוד הבסיסית של הלוח  , בניגוד ללוחות חד שכבתיים בהם לא קיימת שכבת אוויר שכזאת.

צבע מחזיר קרינה – צבע פולישייד מורכב מתזקיקי אלומיניום היוצרים שכבת הגנה בחלק הלוח הפונה כלפי השמש , כך נוצר אפקט החזרה של קרני השמש המחממות ולמבנה מתחת חודרת כמות חום מופחתת בכ 70%.

היתרונות של הלוחות לעומת פתרונות הצללה אחרים

בידוד טרמי גבוה יחד עם המבנה השטוח של הלוחות הרב שכבתיים של פלזית-פוליגל  , חוזק לשבר ועמידות לרוחות חזקות , כל אלה מספקים תצורת הצללה מיטבית היכולה להשתלב בכל סוגי המבנה , קשתי/חד שיפועי/דו שיפועי או שילוב שלהם (במגבלת רדיוס הכיפוף לכל עובי לוח).

כך ניתן לעצב את קירוי הפרגולה שלכם עם אלמנט דקורטיבי שטוח  , לוחות רב שכבתיים של פלזית פוליגל מאפשרים לכם לעצב נראות אסתטית לחצר שלכם ולקבל גם הגנה מפני קרני השמש המחממות וקרינת ה UV.

לוחות רב שכבתיים של פלזית- פוליגל בעלי תו תקן ממכון התקנים הישראלי  , לכל הלוחות אחריות ל 10 שנים כפוף להתקנה על פי הנחיות ההתקנה.

 

לצפיה בקטלוג פולישייד