בריכות שחייה, ספורט ונופש

בריכות שחייה, ספורט ונופש

מוצרי "פלזית פוליגל" מתאימים במיוחד לדרישותיהם המורכבות של מתקני ספורט כבריכות, אצטדיונים, אולמות ספורט מתקני אימון ועוד.

באמצעות אפיון הפתרון עבור בריכות שחיה, ניתן להתאים מוצר הוליסטי העונה ופותר התמודדות מצוינת עם הצורך בתאורה טבעית יחד עם שימור אנרגיה ושמירה על חום, ובהתאם לצרכי העיצוב של המתכננן.

בבריכות שחיה, לצד הרצון להכניס אור בחורף, יש צורך בהצללה מרובה בעונה החמה. יש לסלק את עודפי החום בקיץ, אך בו בזמן, יש צורך בהקטנת איבוד החום בחורף ובלילה.

מניסיוננו רב השנים למדנו שעלויות התפעול הכוללות תאורה, חימום, ומיזוג אויר, גדולות לאין שעור לאורך זמן ביחס לעלויות הקמת הבריכה. וכי עדיף על כן להשקיע במוצרים חוסכי עלויות תפעול מאשר במוצרים חוסכי עלויות הקמה.

יתרונות

אנו ממליצים על בחירה בלוח במבנה Titan Sky בעובי 16 מ"מ ובצבע פולישייד PolyShade כסוף או כחול, עם ציפוי אנטי פוג הוא המומלץ ביותר לקירוי גג הבריכה. אלה המעדיפים שהאור יכנס מבעד לחלונות גבוהים, טוב יעשו עם יזגגו אותם בלוח בצבע פולימאט או אייס
מראהו המיוחד של הלוח במבנה Selectogal הופכו למתאים ביותר לזיגוג דלתות וחלונות בהיקף הבריכה. מכלול החיבור Hybrid APC מותאם לתנאי הסביבה הקשים, וללוחות הארוכים הדרושים לקירוי המבנה.

מתקני ספורט פתוחים – אצטדיונים, מתקני אימונים ועוד, דורשים לשם תפעולם התקין, בעיקר יכולת החדרת אור משולבת ברמת הצללה גבוהה. להם מומלצים לוחות בצבע ICE, או לוחות בצבע פולישייד בהם משולבים לוחות בצבע פולימאט כפתחי אור עד כיסוי של 15% משטח הקירוי.

"פלזית פוליגל" משתלבת בפעילויות תיירות ונופש, בקירוי בריכות שחיה בצימרים, עמדות תצפית לבעלי חיים ונוף, קירוי מעברים בין מבנים ופעילויות נופש, תיירות ועוד.

גלריה

סדרות מוצרים המתאימות לבריכות שחייה, ספורט ונופש

Polygal Polyshade

ציפוי רפלקטיבי ייחודי, המיועד לאקלים חם במיוחד. העברת אור יחד עם הפחתה והצטברות חום עודפת בגג. הצללה יעילה, יחד עם עמידות בפני נזקי UV.

יתרונות:

  • יכולת הצללה מעולה – החזר חום יעיל
  • צבעים: צבעים מתכתיים כסף / כחול / ירוק / נחושת / זהב
  • הגנה ב-100% UV
  • מקדם הצללה (העברת חום השמש) SHGC במבנה פוליקרבונט 2 שכבות, בעובי 8 מ"מ, בצבע מלוטש כסוף, בעל מקדם העברת חום שמש של 0.33, כלומר רק 33% מכלל אנרגיה שמגיעה מהשמש עוברת לחלל המבנה
TopGal

טופגל היא מערכת פאנל רב-שכבתי מפוליקרבונט מסוג התפר העומד המתאימה לקירוי ולכיסוי של רבים בסוגי בניינים שונים המבנה הרב-שכבתי הייחודי של פאנל הטופגל, עם משקלו הנמוך יחסית, מאפשר את העברת האור האופטימלית כמו גם בידוד תרמי מעולה.

חיבורי הכיפה במערכת הטופגל מונעים את איסוף המים, ואפס נזילות לתוך מבנים גם בשיפוע של 0%, כמו כן, מספק חוזק מבני גבוה וקשיחות מעולה בהתאם לתקנים הנדרשים.

מערכת הפאנלים של טופגל כוללת את כל האביזרים הדרושים להתקנה.

המערכת קלה להרכבה במקום, מספקת עמידות בעומס רוח חיובי ושלילי גבוהים.

לוחות פוליקרבונט של Topgal זמינים בעוביים של 10, 16 מ"מ, ובשני רוחבי פאנל סטנדרטיים -600 מ"מ ו-998 מ"מ.

POLYGAL® Connection Profiles

פרופילים מפוליקרבונט ואלומיניום משמשים כמחברים עבור לוחות ומערכות קירוי שונות. אפשרי באורכים שונים, קלים להתקנה, גמישים, קל משקל, הגנת UV, מעביר אור, ניתן למחזור, מגוון שימושים במבני אדריכלות.

POLYGAL® Multi-Wall

לוחות קשיחים מפוליקרבונט בשכבות (כפול ומשולש), מיוצרות בצבעים ובדרגות שקיפות שונות, המיועדות לשימוש ברוב יישומי הקירוי והזיגוג הנפוצים. מיוצרים בעובי 4 ל-16 מ"מ.

תכונות עיקריות:
קשיחות גמישות
קל משקל חוזק לנגיפה impact
יישום במבנים מורכבים
סינון קרינה IR הגנת UV
עמידות לאש עמידות לאורך שנים
מראה יוקרתי

POLYGAL® Selectogal

עם הכיוון הנכון של המבנה במרחב, Selectogal מספקת את השליטה של חדירת חום ואור.

המבנה הפריזמטי המתוחכם של Selectogal מאפשר לו לשקף את רוב חום השמש בקיץ, אך מאפשר חדירה מוגברת של חום השמש בחורף.

אפשר להשיג ביריעות בעובי 16 מ"מ, Selectogal קל להתקנה, עמיד לאורך זמן, מציע קירוי אסתטי.

פתרון הניתן להשתמש בו גם לעיצוב פנים ופרויקטים עיצוביים בשילוב תאורה.