פתרונות הצללה לקיץ

פתרונות הצללה לקיץ

הקיץ מתקרב, ואיתו גם עומס החום הרב שמגיע לשיאו ביולי ובאוגוסט. למרות שלחיים במדינה שבה הקיץ והאביב הם שטופי שמש ואור יש יתרונות רבים, לא פעם קשה לנו להתמודד עם החום והלחות של הקיץ, ואנחנו מחפשים מפלט מהחום הרב, גם כאשר אנו נמצאים בחוץ. זאת בעיקר מכיוון שהחום השורר בקיץ מקשה על שהייה ממושכת בחוץ, במקומות שהם אינם ממוזגים או שאין בהם צל.

למרות שהיה אולי נחמד מאוד לשהות כל היום בתוך מרחב ממוזג, הדבר אינו מציאותי, וגם בזמן הקיץ אנחנו נאלצים לבלות לא מעט זמן באוויר הפתוח. מכיוון שזהו המצב, מקומות ציבוריים ועסקיים רבים צריכים למצוא פתרונות הצללה יעילים, על מנת לספק צל ומפלט מהחום עבור עוברי אורח ועבור הלקוחות שלהם. מדובר במקומות כמו מסעדות ובתי קפה, בריכות שחייה ציבוריות, מקומות שבהם ישנם עוברי אורח שמתניידים ברגל ובעצם בכל מתחם חשוף לשמש שיש בו פעילות כלשהי בזמן הקיץ.

לוחות פוליגל כפתרון הצללה לשוק העסקי והמסחרי

מבין מגוון הפתרונות הקיימים בשוק ליצירת צל, אחד הטובים והמתאימים ביותר לשימוש בכל מתחם ציבורי ועסקי הוא שימוש בלוחות פוליגל. לוחות פוליגל הם לוחות רב שכבתיים אותם מייצרת חברת פזלית פוליגל מקיבוץ גזית , הלוחות מיוצרים מפוליקרבונט חומר פלסטי קל וקשיח .

ללוחות הפוליגל יש סט של תכונות שהופכים אותם לפתרון ההצללה האידיאלי. ראשית כל, מדובר בלוחות עמידים מאוד וחזקים מאוד. העמידות של הלוחות כוללת גם עמידה בטמפרטורות גבוהות במיוחד, והם בעלי יכולת משמעותית של בידוד תרמי, שמסייעת בהפחתת עומס החום במקומות שבהם הם קיימים כפתרון הצללה.

בנוסף לכך, לוחות הפוליגל הם בעלי 100% סינון של קרינת UV מסוכנת. כך יכולים בעלי עסקים רבים להציע ללקוחות שלהם הגנה מהחום וגם מהקרינה של השמש. בתי קפה ומסעדות, למשל, שיש בהם גגונים מלוחות פוליגל, יכולים להציע מקומות ישיבה שבהם עומס החום מופחת ביותר ואין בהם סכנה לעורם של היושבים בהם. גם בבריכות פרטיות או ציבוריות, שבהן יש צל שנוצר מלוחות פוליגל, ובהן בדרך כלל מסתובבים אנשים עם כיסוי גוף ברמה מינימלית, ניתן להבטיח את ההגנה שלהם מבחינה זו.

לוחות הפוליגל יכולים להתאים כפתרון הצללה גם למקומות ציבוריים רבים נוספים, כמו תחנות מרכזיות, שטחים מסחריים שבהם יש תנועה ערה של לקוחות ועוברי אורח ועוד. גם בחצרות וחניות בבתים פרטיים, השימוש בלוחות הפוליגל של חברת פלזית פוליגל יכול להוות פתרון הצללה מושלם, שבו הבידוד התרמי מונע התחממות יתר של רכבים ושל כל מי שנמצא באוויר הפתוח.

מדוע לוחות פוליגל מהווים פתרון הצללה כה שימושי?

אוויר כמבודד טרמי – בלוח רב שכבתי  כלוא בין צלעות הלוח אוויר (שהוא המבודד הטוב ביותר)  , האוויר הכלוא יוצר את שכבת הבידוד הבסיסית של הלוח  , בניגוד ללוחות חד שכבתיים בהם לא קיימת שכבת אוויר שכזאת.

צבע מחזיר קרינה – צבע פולישייד מורכב מתזקיקי אלומיניום היוצרים שכבת הגנה בחלק הלוח הפונה כלפי השמש , כך נוצר אפקט החזרה של קרני השמש המחממות ולמבנה מתחת חודרת כמות חום מופחתת בכ 70%.

היתרונות של הלוחות לעומת פתרונות הצללה אחרים

בידוד טרמי גבוה יחד עם המבנה השטוח של הלוחות הרב שכבתיים של פלזית-פוליגל  , חוזק לשבר ועמידות לרוחות חזקות , כל אלה מספקים תצורת הצללה מיטבית היכולה להשתלב בכל סוגי המבנה , קשתי/חד שיפועי/דו שיפועי או שילוב שלהם (במגבלת רדיוס הכיפוף לכל עובי לוח).

כך ניתן לעצב את קירוי הפרגולה שלכם עם אלמנט דקורטיבי שטוח  , לוחות רב שכבתיים של פלזית פוליגל מאפשרים לכם לעצב נראות אסתטית לחצר שלכם ולקבל גם הגנה מפני קרני השמש המחממות וקרינת ה UV.

לוחות רב שכבתיים של פלזית- פוליגל בעלי תו תקן ממכון התקנים הישראלי  , לכל הלוחות אחריות ל 10 שנים כפוף להתקנה על פי הנחיות ההתקנה.