קירוי והצללה לבריכות שחייה פרטיות

קירוי והצללה לבריכות שחייה פרטיות

בבריכות שחייה פרטיות קיים צורך מובנה בקירוי מסוג כלשהו. הקירוי בבריכה מאפשר לעשות שימוש בבריכה עצמה ובמרחבים הסמוכים לה לאורך כל ימות השנה. כאשר שטח הבריכה מקורה, הוא אינו מושפע משינויים קיצוניים במזג האוויר, גם בזמן הקיץ וגם בזמן החורף.

בזמן הקיץ, הקירוי לבריכה יכול לשמש כאמצעי בידוד תרמי שמפחית מעומס החום, ואילו בזמן החורף, הקירוי של הבריכה מגן מפני גשמים ורוחות כמו כן גם במבודד טרמי למזג אוויר הקר. כך ניתן להציע את שירותי הבריכה לאורך כל ימי השנה, ולהציע למתרחצים ולשוחים מרחב מוגן ממזג האוויר החיצוני, שבו הם יכולים לעשות שימוש להנאתם וכאוות נפשם בכל עת. הקירוי משמש גם ליצירת צל, והדבר חשוב במיוחד בעונת הקיץ, שבה החום הרב יכול להיות מעיק מאוד, בין אם נמצאים בתוך הבריכה או מחוצה לה.

קירוי בריכות שחייה בעזרת לוחות רב שכבתיים של פלזית פוליגל

חברת פלזית פוליגל מייצרת לוחות רב שכבתיים מחומר תרמו פלסטי בשם פוליקרבונט , חומר קל משקל אך יחד עם זאת חזק ביותר שאינו נשבר ובעל שקיפות שמתאימה גם לקירוי בריכות שחייה. ללוחות הרב שכבתיים של  פלזית -פוליגל יש כמה תכונות מרכזיות, בידוד תרמי, חוזק מכני , גמישות (ניתן להתקין על מבנה קשתי בהתאם לרדיוס האפשרי לכל עובי לוח)  סינון מלא של קרינת UV, תכונות שהופכות אותם לאידיאליים לקירוי בריכות שחייה.

קירוי עם לוחות רב שכבתיים של פלזית – פוליגל מתאים לכל סוגי בריכות השחייה  , בריכות טיפוליות למיניהם בריכות המיועדות לטיפול הידרותרפי או בריכות שבהן מבצעים טיפולי פיזיותרפיה במים. הקירוי יכול להיות שקוף או מצליל (צבע פולישייד) בחלוקה מתוכננת בגג הבריכה ובהתאם לצורך.

סינון הקרינה המסוכנת מסוג UV הוא מרכיב משמעותי בקירוי של בריכות שחייה, מכיוון שמטבע הדברים, בריכות הן מקומות שבהם מרבית הגוף של המתרחצים הוא חשוף ואינו מכוסה, ולכן חשיפה ממושכת לקרינת השמש יכולה להיות מסוכנת עבורם. לעומת זאת, כאשר הבריכה מוגנת בקירוי שמסנן את הקרינה, הדבר מבטיח את ביטחונם של המתרחצים, והם יכולים לשהות במים או מחוצה להם בבטחה גם במשך זמן רב.

היתרונות של הלוחות הרב שכבתיים של פלזית-פוליגל

הלוחות הפלסטיים של פלזית פוליגל הם עמידים ביותר לשבר ורוחות חזקות  ובעלי בידוד תרמי, הם גם בעלי איכויות של הפחתה של רעש . הבידוד האקוסטי גורם לכך שרעש חיצוני חודר בצורה מופחתת לתוך השטח המקורה והסגור, וכך הוא מסייע בשיפור איכות השהייה בבריכה ובסביבתה. כאשר מדובר בבריכות פרטיות שיש בהן כמות גדולה של מתרחצים בו זמנית, הדבר יכול להוות יתרון משמעותי ביותר, במיוחד בעונת הקיץ העמוסה.

גם בבריכות טיפוליות , בבריכות בבתים פרטיים או במרכזי ובריאות, צמצום הרעש מהסביבה מהווה יתרון חשוב, במיוחד לאור העובדה שטיפול במים צריך להיעשות באווירה שקטה שמעודדת רוגע ושלווה.

לסיכום

מקומות בהם פועלת בריכת שחייה הם מקומות שבהם יש תנועה ערה של אנשים, ושצריכה להישמר בהם טמפרטורה נעימה וסביבה מופחתת רעשים והפרעות. לצורך כך, השימוש בלוחות הרב שכבתיים של פלזית פוליגל לצורך קירוי מתאים במיוחד. הלוחות מיוצרים מחומרים עמידים וחזקים, בעלי בידוד תרמי מצוין, בעלי יכולת הפחתת רעש  וגם מציעים 100% הגנה מפני קרינת ה-UV של השמש. הלוחות של החברה מוצעים במגוון של צבעים, על פי הצורך, וניתן גם להשתמש בהם בתצורתם השקופה.

סט התכונות הזה הופך אותם לפתרון קירוי מצוין לבריכות שחייה וטיפול מכל הסוגים ובכל הגדלים. חברת פלזית פוליגל מספקת אחריות של 10 שנים לכל המוצרים שלה.