שימוש בפוליקרבונט בבניה ושיפוצים

שימוש בפוליקרבונט בבניה ושיפוצים

פוליקרבונט מצא את דרכו בקלות לעסקים שונים מאז הפצתו הראשונה. עדשות משקפיים, פיתוח אלקטרוני, קירוי ומשקי בית; המאפיינים של פוליקרבונט הופכים אותו לחומר רבגוני לעבודה. עם זאת, מאז החלה הפצת פוליקרבונט, ענף הבנייה ידע בדיוק כיצד לנצל את היתרונות של חומר זה ולהשתמש בו.

האפשרויות עם פוליקרבונט נוחות וקלות ליישום ולביצוע, מה שהופך אותו לחומר ידידותי לעבודה. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור אלמנטים עיצוביים מרכזיים בבניין או להכין גג שקוף שהוא פונקציונלי ובטוח כאחד.

כאמור, תכונות הפוליקרבונט מעניקות לו סל גדול של יתרונות, ולכן אלו כמה מהסיבות שבגללן יש להשתמש בפוליקרבונט במבנים ובבניינים:

התנגדות

אחד המאפיינים הגדולים ביותר של פוליקרבונט הוא עמידותו היחסית בפני בעירה, מה שהופך אותה לפתרון כלכלי ונכון לשימוש בהרבה מחומרים אחרים כמו זכוכית או אקריליק. זה לא מערער או מסכן את המאפיינים האחרים שלו, אלא מחזק אותם.

דוגמה מצוינת לעמידות של פוליקרבונט היא שלעתים קרובות משתמשים בו לייצור משקפיים חסינים מפני כדורים ולהגנה בכל מיני מבנים. התנגדות ברמה גבוהה זו נובעת מכך ששכבות הפוליקרבונט מורכבות לרוב עם פוליאוריטן, מה שהופך אותו לעמיד עוד יותר ממה שהוא בדרך כלל.

 

סוג זה של הגנה והתמודדות, חיוניים כאשר אתה מתכונן להתחיל בבניית מקום או מחפש את החומרים המתאימים לו. חברות הפסידו הרבה כסף בגלל הוצאות של חומרים שבורים ותיקון מבנים פגומים, אבל זה לא קורה עם פוליקרבונט.

מלבד זאת, לפוליקרבונט אריכות חיים מפתיעה, שנמשכת לפחות 25 שנה ועם אפשרות להיות הרבה יותר מזה. זה הופך את הבחירה בחומר זה לא רק לבטוחה עבורך ומבנה הבניין, אלא גם במחיר סביר למדי שכן זה יוצא דופן שפוליקרבונט זקוק לתיקון או החלפה זמן קצר לאחר השימוש בו.

משקל

המשקל של חומרים מסוימים הוא דבר חשוב לקחת בחשבון כאשר אתה הולך לבחור אחד לבנייתך. בעוד שחומר כבד יכול להיות קשה להגדרה והובלה ממקום למקום, אפשרות קלה יותר היא אופטימלית שכן העלויות הנדרשות להתמודדות עם התקנת נכסי הבנייה מופחתות משמעותית.

פוליקרבונט, בהיר פי שש מהזכוכית הרגילה, הוא בחירה טובה יותר בהתמודדות עם מבנים בגלל הקלות בהובלתו, בהרמתו ובטיפול בו.

לאובייקטים קלים יש בעיה, ולרוב, החומרים הם קלים ושבירים באותה מידה, כך שהם עשויים לשבור ולפגוע במבנה או אפילו באנשי הצוות; פוליקרבונט הוא יוצא מן הכלל. מכיוון שהוא עמיד מאוד, ניתן לתמרן אותו במקום בביטחון מוחלט, מה שהופך את התהליך לסביבה ישימה ובטוחה.

גמישות

מאפיינים רבים ההופכים את הפוליקרבונטים לשימושיים כל כך מקורם בהשתייכות לקבוצת התרמופלסטים. סוגים אלה של חומרים מסוגלים להיות יציבים וגמישים כאשר מגיעים לטמפרטורות גבוהות, ומבלי להיות מושפלים בשום רמה, הם מקוררים שוב לצורתם החדשה.

תכונה זו הופכת את הפוליקרבונט לנכס נהדר בבנייה מכיוון שהוא יכול לתת מענה גם לצרכי הקבלן וגם ללקוח על ידי התאמה קלה לצורה הדרושה לבניין, מה שהופך אותו ליותר משתלם מחומרים אחרים.

הגמישות שלו לא רק הופכת את הפוליקרבונט לחומר רב תכליתי לעבודה, אלא גם חומר שניתן למחזר. האפשרות לעצב אותה מחדש מעמידה לרשותם שרידי משרות קודמות המיועדות למיחזור ולשימוש מבלי לגרום נזק משמעותי לאיכות הסביבה.

מעבר אור

כשאנשים זקוקים לחומר המסוגל להעביר אור, הם לעיתים קרובות חושבים על זכוכית כאופציה העיקרית שלהם, לפחות זה היה כך לפני שהפוליקרבונט הופיע. שבירות הזכוכית בתוספת הסכנה המתמדת של שברי זכוכית הופכת את השימוש בה כמשדר אור למסוכן למדי, אך מכיוון שפוליקרבונט אינו מהווה את הבעיות הללו, היא הבחירה המושלמת לעבודה.

אור טבעי חשוב לכל בניין שכן הוא לא רק חוסך אנרגיה ביום, אלא גם מוסיף לאסתטיקה. בין אם אתה רוצה אור לחממה או רק צוהר לבית שלך, פוליקרבונט מבטיח לך 90% מהעברת האור; וזה די והותר לצמחים בחממה או לספק אור טבעי כדי להפוך את הבית שלך לסביבה חמה יותר.

לא רק יעיל ובטוח, אלא גם משתלם יותר מחומרים אחרים. הסיבה לכך היא שפוליקרבונט זול בהרבה מזכוכית וגם דורש להציב פחות מסגור, כך שעלויות ההגדרה מופחתות בזמן שהחומר מעניק לך העברת אור טובה יותר.

כדאי לדעת כי פוליקרבונט מעניק לך הגנה מושלמת מפני קרני UV, וחוסם את 100% מהם. זה הופך את הפוליקרבונט לאפשרות הטובה ביותר שאתה יכול לקחת כאשר אתה מתמודד עם מעבירי אור מכיוון ש- UV עלול להזיק לבני אדם ולגרום למחלות גדולות בהם.

 

אפשרויות אסתטיות

היתרונות של פוליקרבונט אינם מוגבלים להיות חומר קל לניהול, אלא יכולים להביא את הפרויקטים שלך לנקודת מבט חדשה לגמרי על ידי היותם נכס גדול באסתטיקה של המקום. פוליקרבונט זמין בצבע שאתה צריך, ויוצר אינסוף וריאציות שתוכל לנסות.

חזיתות פוליקרבונט הפכו פופולריות לאורך השנים והיו מושא לרעיונות מרובים שנוצרו כדי לשפר את מראה המקום. לדוגמא, על ידי תאורה נכונה של הפנים, החזית תיצור מבנה עששיות בלילה. השפעות מסוג זה שימשו גם להצגת פרסומות ופרסום.

זה מדהים שפוליקרבונט שימש בכמה יצירות אמנות, פסלים ועיצובים אדריכליים, מה שהופך את חייהם של אמנים ועובדים לקלים יותר על ידי כך שהם מעניקים להם חומר שיכול להפוך כמעט לכל מה שהם רוצים שיהפוך.

פוליקרבונט כמבודד נהדר

קירוי הוא משהו שעליכם לטפל בו לפני שהוא מציג בעיה כלשהי שעלולה להשפיע על ביתכם או על הבניין שלכם. פוליקרבונט פופולרי מאוד בקרב גגות וקבלנים בגלל תכונות הבידוד התרמי שלו. בעוד שחלק משקיעים טונות של זמן וכסף בהנדסה כדי לתקן לעצמם מבודד תרמי טוב, פוליקרבונט הוא המבודד המושלם כשלעצמו.

חום היא נושא רציני שעלול לגרום לבעיות גדולות בבניין שלך. פליטת חום עצומה יכולה להעמיס יתר על המידה על מערכת המיזוג שלכם, ולהפוך את חשבונות האנרגיה שלכם לגדולים ממה שהם צריכים להיות. לכן פוליקרבונט הוא השקעה נהדרת שחוסכת הרבה כסף שלך.

פוליקרבונט, כמבודד תרמי נהדר, מסוגל לייצר כיסי אוויר בבניין שלך, מה שמשפר משמעותית את הביצועים התרמיים שלו. כדי להגיע לכך, יש צורך להתקין יריעות פוליקרבונט רב-קיריות, שכן הנחת החומר המרובה מסייעת בשיפור התהליך.

אקוסטיקה

"זיהום רעש" מדי יום מפריע למיליוני אנשים שגרים ליד כבישים מהירים או רכבות. זה אולי נראה קל, אבל זה משהו שיכול לסכן את בריאותך באופן ישיר. הכי טוב הוא לדאוג לעצמך, כל כך הרבה אנשים משקיעים בחסמי הגנת רעש כדי להיפטר מהצרה הזו.

מקובל מאוד להשתמש בפוליקרבונט כדי לטפל בבעיה זו מכיוון שהוא פועל בצורה מושלמת כהגנה מפני רעש. השקיפות של פוליקרבונט מוודאת שאתה שומר על הנוף כלפי חוץ, כך שהוא יוצר את החלון האופטימלי למקומות רועשים.

באמצעות פוליקרבונט, מחסומים אטומים לרעש נלקחים צעד קדימה על ידי יצירת מחסום אקוסטי יעיל המשפר את הצליל בתוך הבניין שלך. אז אתה לא רק בורח מהרעש החיצוני, אלא גם משפר את האקוסטיקה בתוך הבניין שלך. טוב לדעת שמחסומים אלה יכולים להתאים ללא בעיה לאן שתרצו בגלל יכולת החומר.

היכן ניתן להשיג פוליקרבונט ?

כמובן שלפני שאתם צוללים לעולם הפוליקרבונט, אתם זקוקים לצוות שתומך בכם ומייעץ לכם באיזה סוג פוליקרבונט לבחור וכיצד ליישם אותו. Plazit-Polygal יכולה להיות החברה המסייעת לך לפתור את הספקות שלך, אך לא רק זאת, משום שהיא גם יצרנית פוליקרבונט ידועה.

מבטיח לך תמיד גדלות, פלזיט-פוליגל מייצרת פוליקרבונט כבר למעלה מ- 45 שנה, ומרכזת ייצור בששה מקומות שונים ברחבי העולם. עם פעולותיהם החדשניות ופורצות הדרך, פלזית פוליגל הינה יצרן מוביל ברמה בינלואמית ותמשיך להוביל את המחקר והפיתוח העולמי בנושא.

לרשותכם עומד צוות מומחים אשר מסייע בהנחיה וייעוץ ברך להשהגת פתרון פוליקרבונט שלם