לוחות קירוי מפוליקרבונט לחממות גידול קנאביס

לוחות קירוי מפוליקרבונט לחממות גידול קנאביס

במשך זמן רב, חממה זכוכית היו הסטנדרט היחיד לגידול שלל סוגי צמחים בסביבה תומכת. לאחרונה, קשה להכחיש את היתרונות שבשימוש בלוחות קירוי פוליקרבונט לחממות המיועדות לגידול קנאביס.

אנו בפלזית-פוליגל הקדשנו את עצמנו לפיתוח פיתרון חדשני שתוכנן במיוחד עבור חממות לגידול קנאביס רפואי. עם לוחות פוליקרבונט, אתה מקבל תפעול חממה טוב יותר בכל הנוגע לרכיבים תרמיים, אור, UV ועוד.

 

בואו נסתכל פירוט מעמיק יותר של היתרונות השונים שאתה יכול להשיג על ידי שימוש בלוחות פוליקרבונט:

עמידות

אנחנו לא צריכים לעבור על מידת השבריריות של זכוכית. רואים את זה בעבודה ביישומים שונים. למרות שהזכוכית בחממה אינה בהכרח זהה לזו שמרכיבה את מסך הטלפון הסלולרי שלך, זה עדיין לא החומר העמיד ביותר בעולם.

מבנה החומר הפוליקרבונט תורם לעמידות אדירה, מה שאומר שהוא יכול להתמודד עם הרבה יותר אלמנטים מזיקים לפני שהוא זקוק להחלפה.

גם כאשר החלפה זו אכן באה לפועל, האופי הקל של לוחות גג פוליקרבונט גורם לתהליך התקנה פשוט. יש כאן גם חיסכון בעלויות מכיוון שאינך זקוק לקבלנים מיוחדים להתקנת לוחות פוליקרבונט כפי שהיית עשוי לעשות עם זכוכית.

יכולות בידוד

אם אתה הולך לגדל קנאביס רפואי, אתה זקוק לסביבה עם בידוד מתאים. שמירה על התנהגות פנימית עקבית ומועילה היא נכס שאינו ניתן למשא ומתן של חממה כלשהי. בין אם בחוץ נעשה חם להפליא או קר להפליא, החממה שלך אמורה להיות מסוגלת למנוע העברת חום לא רצויה.

פלסטיק עושה שמירה על חום טוב יותר מזכוכית. חומר פוליקרבונט מטפל היטב במאפיין זה, מה שאומר ששימוש בלוחות פוליקרבונט לקירוי, יערו לך באופן מוחלט להשיג  שמירה וניהול  חום שהקנאביס צריך כדי לשגשג.

זהו אחד הגורמים הקובעים לקביעת מידת היעילות של חממה באמת.

אפשרויות התאמה אישית

הקמת החממה לגידול קנבאיס כולה מוקדשת לביצועים טובים יותר של גידול המוצר. היינו רגילים להתפשר על מבנים ותכנון מוגבלים בשל העלויות הכרוכות בתכנון האלמנטים מזכוכית. לא עוד.

ההרכב הטבעי של קירוי פוליקרבונט מאפשר התאמה אישית וחופש תכנוני המתאים את עצמו לביצועים ולא להתפשרויות. זה בהחלט מדד קריטי ביעדים העסקיים של החממה שלך.

תהליך התקנה טוב יותר

נגענו בקצרה ביתרון זה כאשר דנו בגורם העמידות, שם נרדף לפתרונות קירוי מפוליקרבונט. כפי שניתן להסיק, תהליך ההתקנה שמגיע עם הטמעת גג כזה לא מורכב ומאפשר יישום מהיר יחסית.. בעוד שמתקני זכוכית דורשים ידע ספציפי וקבלנים פוטנציאליים לעבודה, זה לא המקרה של חלופת הפוליקרבונט.

גם אם תחליט לקחת על עצמך פרויקט שלם של חממה פוליקרבונט, סביר להניח שלא תעבוד עליו יותר מיממה. בחר בכל גודל שבו מדובר בחממה, וחלופת הזכוכית תהיה תמיד בצד הקצר והחסכוני במשאבים בספקטרום ההתקנה.

עלות תועלת קירוי באמצעות לוחות פוליקרבונט

הייתה תקופה בעבר שלא נוכל לומר זאת על עיצוב פוליקרבונט. אז החומר הציג תג מחיר גבוה בהרבה, וגם מניפת העיצובים היתה מוגבלת..

בשנים האחרונות פלזית פוליגל יצרה מהפכה אמיתי בתחום ברמה בינלאומית, יחד עם שלל פיתוחים ופתרונות אשר מאפשרים לך התאמה אבסולוטית לצרכים ולאילוצים שלך. הרבה השתנה מאז אותה תקופה.

פתרונות קירוי מפוליקרבונט זולים יותר,והגימור האסתטי שלהם רק הלך והתחדד. אם אתה תוהה מדוע דברים כל כך פחות יקרים כל כך פתאום, זה היה שיפור הדרגתי בתהליך הכימי ששימש לייצור החומר.

על ידי יצירת זרימת עבודה יעילה יותר לתכנון הפוליקרבונט, העלות הנמוכה יותר עוברת לצרכן.

הארכת עונת גידול

גם עם כל היתרונות האחרים שמגיעים עם קירוי פוליקרבונט, יש להעריך את ביצועי החממה על פי תכנון זה כדי לקבוע את כדאיות החומר. עם עונת גידול ממושכת, הרי שאנחנו מצליחים להשיג רווח משמעותי נוסף מול כל חלופה אחרת.